Wednesday, March 11, 2009

PART 4..TANJUNG BUNGAH...

Arrghhh...arinie merupakan ari akhir kat TANJUNG BUNGAH..so lepas checkout kami pun pergi beli jeruk ( mmng mabeles jeruk makcik nie..) aku dari naik keta HADIR terus tukar naik keta IMMA...xlarat aku..sakitnyer..TUHAN jer tau..huhuuh..selamat UBAT ANIS penyelamat keadaan..huhuh...TQ ANIS.. kami gerak 5keta ( IMMA, HADIR,KOMUNITI NINA, ANA LANGKAP N SAIFUL) lepas beli jeruk kami pun pergi TANJUNG TOKONG..wah..mmng best nk shopping..siap leh tawar2 lg..hahhaha.."xpa amoi..jgn xjd..brp lu mau"hahhaha..aku sik kena cop dgn perniaga kt c2" aiyak..nie amoi mmng pandai tawar2 lor.."hehehe..IMMA jd Tourism Guide.."GURU"..xpsl2 cina tu nk jadi "PENGETUA"hahahha..xtahan..aku punya lar syok2 shopping n tawar -menawar dgn IMMA..tup2 nk col ANA..cri2 selongkar2 beg aku..ALAMAK..phn aku xde..aku pun try col..ade ringing..huhu..tuhan jer tau gelabah aku mcmmn..huhuuhuh...phn aku yg kire mahal lar kau beli...huhuhuhu..lbh RM1.6khuhuhuu..so aku ckp dgn IMMA aku rase jatuh dalam keta..kami pun berlari pg ke parking keta..huhuhu..nk dijadikan cerita...handphn aku NOKIA E66 tu jatuh betul2 luar pintu aku duduk..bkn dalam keta..ALHAMDULILLAH..ade rezeki aku lg..if x...huhuhu sure menangis x berlagu aku..dh dpt phn tu..ape lg..IMMA jd mangsa kena peluk..huuhuhuhu...so dh ade mood g shopping lg..ape lg..shopping sakan aku..hehhehe..sempat lar beli dress for aku, ank buah aku n anak buah MY LOVELY... aku n kwn2 lain gelakkan ANA LANGKAP lepas beli dress tu..kami mtk kurangkan..dia mtk xigt..hahaha..smpi kipas battery tu dia mtk kurang smpi 5kupang jer..hahha..last2 nyonya tu ckp lu abik nie lar..(dia kuarkan batttery kipas anging tu..)kami ape lagi..gelak sakan..hahhaha..lepas dh jalan2 tu kami pg BUKIT BENDERA pulak..aku xpg..panas..dok tgu tepi kereta jer..lepas tu kami pun gerak g makan... "NURUL IKAN BAKAR SPECIAL" IMMA ckp sedap mkn kt c2..ms nie kami tgl 3keta jer..yg lain dh gerak balik...( keta IMMA,ANA LANGKAP n HADIR)..mmng mabeles makan kt c2..tp aku xde selera dh..sbb menahan sakit kepala yg xterperi lg..yg paling sedap...KERABU MANGGA..perghhhh...nnt saksikan gambar nyer k...lepas makan kami pun share2 lar bayar..hihii..then kami jmper dgn PALIK n KOMUNITI TENOM..diaorg pun dtg nk makan...tehn kami terus pergi airport...antar ADIK AKU N KOMUNITI aku balik.Saksikan gamabr kami ok..waChaAAAaaa...




SUASANA SEMASA NK CHECKOUT..HUHUHU





SUASANA SEMASA MAKAN..AKU N IMMA BIASE LAR..PANTANG ORG TAKE PIC..HAHAHA


P/S: TUNGGU PART 5 PULAK K....HEHEHE

2 comments: