Wednesday, March 11, 2009

PART 3..TANJUNG BUNGAH..

BAZAAR PART 2...MALAM AKHIR..




Malam nie merupakan malam akhir BAZAAR dan malam akhir kami di TANJUNG BUNGAH RESORT...malam nie aktiviti BAZAAR diadakan diruang LOBI HOTEL.siang tu aku xmsuk kelas...disebabkan kesihatan yg tidak mengizinkan...malam tu aku terpakse lar xaktif..huhuhuu..TQ MY HONEY IMMA sbb sudi temankan masa kesihatan terganggu aritu..huuhuhu...malam BAZAAR tu aku n IMMA turun lewat huhuhu..kuar2 lif aku ternampak ULAR SAWA dh...huhuhu..gelinyer....dh lar tu..pas makan lak ade pertunjukan ULAR..nak tau mn port aku nyorok..belakang tiang lar..huhuhuu..seram n geli aku..huhuhuu...IMMA siap g abik pic lg..aku xde lar...huhuu...GELI...pastu aktiviti BAZAAR berjalan..mmng seronok sgt2..aku malam tu just pemerhati..tgk2 kawan karaoke termasuk lar NUNU N ANA...tp masa ASH nyanyi lag M.DAUD KILAU tu..xpsl2 KANG AZUL ajak aku dance..bangun jer lar jap..huhu..actually aku dh msg ma ajak balik..aku dh start rase sakit...huhuhu..ape2 pun malam tu semua budak PID n WG sporting habis...maybe nie merupakan kursus kami yang terakhir..huhuhuu..sedih bangat....aku smepat bg hadiah buat KANG AZUL from our teams tanda panghargaan kami kepada beliau yang banyak membantu perjalanan PID selama nie..TQ SO MUCH KANG AZUL...ape2 pun..saksikan gambar kami ok....wachaaaa...






p/s: saksikan part 4 pulak..hihihii..

2 comments: