Monday, March 2, 2009

HARI MINGGU KU PART 3...

HARI YANG SIBUK...( MAJLIS MERISIK)

Hari ini ( Ahad), pagi2 aku dah siap2 dgn MAK,ABAH,KAKAK & AKU...kami nk g pasar..lepas dh siap2 kami gerak abik ANGAH. Sampai je pasa kami pun g lar beli barang for menu majlis tu....aku pun phone pihak belah sana tanya sampi pukul brp...diaorg ckp pas ZUHUR..so aku pun ckp lar..cpt lar..kang lmbt lak nak masak...lepas dh beli barang kami pun gerak balik..sampai rumah breakfast dulu..(baru ade tenaga..hehehhehe)..punya lar sibuk dapur mak aku..hahhahaha....nie bru majlis merisik nie...majlis bertunang lak.....xlame dah..so TUNGGUUUUUUUUUU....hahhaha...lepas siap semuanya..aku baru perasan xde desert..aku pun kelam kabut kuar g beli BUAH PISANG..hehehhe..aku pg lar PEKAN BANGI for beli..then terus pecut balik..slmt sampi rumah diaorg xsmpi lg..hahhaha..dh siap hidang2..rombongan merisik pun sampai...so berlaku lar perbincangan...lepas dah berbincang...ape lagi..semua dijemput menjamu selera.....gambar ms berbincang aku xsmpt nak snap..xmanis lak..hahahha...nnt gambar bertunang aku share k..hehhehe..so saksikan lar gambar berikut..hehehhe...




Menu yang telah kami sediakan ialah...MASAK LEMAK CILI API AYAM CAMPUR NANGKA, SAMBAL TUMIS TEMPE N IKAN BILIS, SAYUR KANGKUNG GORENG BELACAN, ULAM DAN SAMBAL TEMPOYAK...lapo agaknyer diaorg..abis licin..hahhaha..ape2pun alhamdulillah...

Petang tu aku siap2 lar g antar KAKAK balik POLITEKNIK SHAH ALAM.huhuhu..Hujan lebat lak tu...selamat aku xdrive..hahahha..abah aku drive..kami sempat singgah GIANT SHAH ALAM for beli barang kakak..aku pun alang2 beli lar barang dapur..hehehhe,lepas antar kakak kami pun gerak balik..balik rest jap..mandi..then tgk tv...then MY LOVELY msg..bls2 msg..then tido....GOOD NITE SEMUA...zzzzzzzzzZzzzzZZzzzzz...






SEHINGGA BERTEMU KEMBALI..HEHHEHE

2 comments:

  1. nmpknye bunga sudah disunting org..bila majlisnye neh.. :)

    ReplyDelete
  2. majlis akan menyusul kemudian moq..tguuuuuu..hehhee

    ReplyDelete