Wednesday, June 10, 2009

rindunyerrrrrrrrr...n short citer nk share dgn korang..

RINDU.....

Hai kengkawan..huhuuhu..RINDU SGT2 sbb lamer giler xjenguk BLOG kau nie.Actually byk benda aku nk share dgn korang semua tp aku tgk begitu busy now smpi aku xde ms untuk luah perasaan aku kat BLOG aku nie. tp ape yang aku nk share aku tgh meniti saat2 bahagia dalam hidup aku dgn tersayang...sbb masa yang ade pun akan aku habiskn dengan org tersayang....( jgn jeles k)..sbb aku telah kejelesan dgn kawan baik aku IERA n NUNU yg kini telah bergelar PUAN...huhuhuu biler lar turn aku..haritu aku pergi kenduri NUNU..wah...so cun My Best Friend nie...use tema ORANGE ( fav colour MY LOVELY)..wah..sempat berangan if aku kawen nnt sure use warna ORANGE belah MY LOVELY..hahahahhaa..( aduyai mak..parah ank mak nie..hahhahah). Nunu lak nikah use warna PINK..( fav colour aku)..lg terbakar aku..ohh tidakkk...aku akn berangan lagi alr nmpknyer..hahahaha..tp korang tgu k..aku join the club...hahhahaha.( if ade sape2 bosan nk bace..g lar klik kt button closed k..ADE AKU KISAH?..)

So korang tgk alr k pic NUNU kawen k...Leh aku sambung berangan lg..hahahhahaha.



P/S: Semoga Perkahwinan NUNU bahagia hingga hujung nyawa n bahagia selalu.amin.

No comments:

Post a Comment