Friday, April 17, 2009

COMING SOON........?????

COMING SOON...........................

Apa yang aku tunggu ialah sebuah kereta idaman aku..yang sememangnya akan menjadi kenyataan coming soon........so aku dgn xsabar2 nyer n dengan sangatlah teruja nyer untuk memandu bawak balik..parking kat garaj rumah aku....yang pasti ianya mesti lar warna HITAM.tp if xdpt warna PUTIH pun ok gak..layannnnnnnnnn....sure korang tertanya2 ape dia kann....aku pun teruja gak nie beb..hahhaha...n lepas tu ialah ......di SG LONG..sebab MY LOVER TAUFIK yang pilih area nie..sebab tengah2 dia ckp...ape2 hal mudah2an semuanya berjalan lancar..AMIN...so ape yang aku dok ckp2 nie ekh?..sure korang pun tertanya2 kan...ape yg aku maksudkn tu..ialah.......wachaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........



p/s:semoga segala di impikan dapat dipermudahkan..amin.

6 comments:

  1. amin..
    mudah2kan dipercepatkan kawan aku sorang kaya..
    leh aku tumpang dua2 kaki aku ni ha....

    ReplyDelete
  2. amin gak..
    jgn lupa kami org udah lah...
    n yang paling penting..n kena remaid gak ni tau..kalu dah kayo jgn lah malu nak kawan ngan aku yg kekampungan ni kui kui kui

    ReplyDelete
  3. hahahha..aku xkn berubah nyer..kt kn same2 vouge iera..hahahaha..aku asal dr kg gak...korang kn kwn baik aku..hehhehehe..

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. just CALL ME for import car..

    JASLAN (013-3334361)

    ReplyDelete