Wednesday, February 11, 2009

MY BUZDAY....9 FEB..



"VERY SWEET MEMORY....N HADIAH BUZDAY YANG SGT BERMAKNA"

5-9 FEB 2009, Aku ade kursus kat TELUK BATIK,PERAK. Aku pergi dgn kawan baik aku..Ana n Acik....lepas jmpt Ana kat KLIA, weall gerak g USIM, Nilai...even hati nie seronok sgt nk g..tp aku miss someone...huhuhu..( lg2 buzday aku nnt xsambut same2...sian aku..huhuhuhu).Weall smpi c2 sehari awal..so malam tu weall lepak Marina Gove Resort. Mlm tu kami mkn tepi laut lagi..mkn kt Medan Ikan Bakar ......(luper nama dia)hahhaha.lepas mkn balik bilik n aku ape lagi..prepare tido lar..(penat siot drive)...luper lak nk mention..aku masak b4 gerak g Teluk Batik tu..so weall benti kt hentian Rawang for makan...then meneruskan perjalanan smpi benti kt hentian Tapah for solat..n dipendekkan cite..weall serempak dgn Kang Azul, Kak Laila, Kak Sue n Paan.aduyai..kantoiiiiiiiiiii....ujan lebat lak ms weall meneruskn perjalanan.Alhamdulillah selamat smpi...
Ok smbung balik citekat hotel, pg tu aku n ana jer g breakfast..acik xnk.makan xsedap...huhuhuu..tp mkn gk buat alas.pas makan kami siap2 gerak n g tinjau2 tempat penginapan kami nnt.Lepas tu weall gerak g Lumut. Ape lagi..shopping time lar...mcm dh xde ms lain dah..hahhahha...g Lumut tu..banyak gak aku habis....huhuhu ade lar dlm..RM300+.( aritu jer)hehehhe.then weall lapor diri kat Teluk Batik..aku suke sgt sbb dapat sebilik dgn my best friends ( NUNU N PN.IERA).segala program berjalan dgn baik..aku mcm biase n Ana baju sedondon..hahhaha.Malam 8 Feb 2009, mlm akhir kami kat resort tu n kursus kami. malam tu ade dinner...best sgt..bdk2 PID semua sporting jer...n my group pemulaan segala2nya..hahhaha..karaoke xigt dunia..hahhahaha.lg 15mnt pukul 12 kami gerak balik bilik. aku biase lar..mandi n bergambar dgn iera.hihihihi(use same baju).
Ape yang paling best my beloved friends buat surprise party for aku( smpi lar nie aku dok pikiq2..bile ms depa plan benda nie..tanpa pengetahuan aku...ape2 pun TQ SO MUCH MY BELOVED FRIENDS...MUAHHHHHHHHHH)aku tgh borak dgn iera n nunu atas katil ms tu..then ade org dtg..nunu open pintu..aku n iera borak2 jer lar..then lampu padam...aku tgh bls msg My Beloved...aku xdgr pun suara diaorg..tetiba depan pintu bilik diaorg nyanyi n bwk kek..huhuhuhu..so touching..ape2 pun..u all mmng the best friends in this world( ana,nunu,iera,imma,acik).....tanpa ku sedari airmata ini dgn mudah mengalir...( wah....ayat xigt..)mmng happy sgt2 aku mlm tu...n paling best...ade benda yg make aku lg happy mlm tu...( hanya aku yg tau...)mlm tu pas potong2 kek..kami take pic n mkn2 lar...phn aku biase lar..xbenti2 dgn msg msuk...TQ kepada semua kwn2 yg wish k.
9 Feb 2009, last day kt Teluk Batik..ape lg..kami plan g Pulau Pangkor..(alang2 dh smpikan)..best sgt2..kami round2 pulau naik motor...tp cuaca panas betul..kulit muke aku dh mcm udang kena bakar dah...lepas 2jam kt c2..kami gerak naik feri sbb imma dah tgu. kami gerak g Bukit Merah pulak imma bawak..mmng best sgt2...then kami gerak balik rumah sewa Imma kt bagan serai. Malam tu mkn Char Kueh Teow Omar kat Parit Buntar. Lepas balik tu g Kuala Kurau n lepak2 depan PID imma..best PID dia..depan laut.hehhehe.Esoknya kami antar ana ke Bayan Lepas sbb ana nk balik Sabah dah. lepas antar ana kami g Bt Feringgi jalan2 n lepak mkn laksa....sedap...( otw tu kami smpt singgah beli jeruk..sedapppppppp)lepas tu kami gerak anta imma balik..n terus pecut balik Bangi...kiranya dari Peneng ke Bangi 3jam jer aku drive...smpt singgah kat hentian tapah makan...semua ckp aku bwk laju...hahhaha...( tp mmgn pun...keta merz pun aku potong..hahhaha)balik kepenatan..tp aku tido lmbt gak....sbb ade benda yg aku selesaikan..apa2 pun..aku insan yang happy dengan hadiah BUZDAY aku kali ini..dengan kegembiraan yang aku terima...amin.

1 comment:

  1. hahaha..
    aku dah ckp korg neh..sedondon secoklat sehitam se ape lg erk..muakaka..
    seronok kan..kan.. :)

    ReplyDelete