Sunday, February 22, 2009

Kisah pada Hari Sabtu..

SABTU, 21 FEB 2008

Part 2...Sabtu aku pagi2 kemas rumah.. n bersihkan rumput2 kat dalam pasu kat laman rumah aku tu...menyapu laman...seronok...tp panas..huhuhu..then aku n my parent borak2 depan kolam depan rumah smbil makan NASI LEMAK..( my dad g beli jer...)lepas tu smbng buat kerja...stop dalam pukul 11.30...masuk rumah ape lg...duk bwh kipas...hehhe..lepas rase peluh dh kering..aku pun g mandi sbb nak g KAJANG nk g Kedai Emas Midah abik barang...setelah bersiap ala kadar...aku pun kuar lar dgn ATEH N ALONG...aku phone MY LOVELY bgtau nk kuar dh..hehehe..(wajib report)..smpi KAJANG ank buah aku nmpk kedai maianan..(dalam hati mampos aku..dh lar remote control lak tu..) dia biase lar..memberontak nk juga..akhirnya aku terpaksa buat helah..hehehe..lepas abik barang..aku pun jalan2 smbil tinjau2 baju kat BUTIK fav aku...selalu baju dia yg smpi mesti cntik2..stock baru smpi setiap JUMAAT..smpi org kedia tu pun dh kenal aku..(hahhaa)..lepas beli beberapa helai baju..aku pun gerak balik...sampai je kat SEMENYIH aku pun singgah kat KEDAI NASI AYAM..( mmng terkenal kat sini) aku pun beli nasi ayam 2, tauhu n cucur udang,air bali..lepas tu aku singgah beli jambu n air jambu..( makin byk lak org jual now..)then aku g THE STORE sbb ALONG nk KFC...lepas tu kami gerak balik..arinie aktiviti xbanyak..sbb aku ade appoinment dgn prospek..(hahhaha)...

p/s: sorry xde pic untuk ditunjukan..sebab..hahhaha..sendiri mau igt lar..hahahha

No comments:

Post a Comment